DUNIA LIENA,BLOG SAPE?

Assalamualaikum..Ari ini nak share dengan you alls tentang blog, Alhamdulilah selama 3 tahun beroperasi,banyak dah post2 yang terbang untuk dibaca oleh peminat tegar "Youhelmi".Banyak yang memberi coment yang positive & ada juga negative.

Semakin kreatif sesuatu blog,semakin kreatif pembuat blog tu utk berimaginasi(macam belajar sains. Untuk entry kali ini bukan nak cerita pasal blog "Youhelmi",tapi nak cerita pasal blog cousin cik mie. Diorang ni semakin maju dalam perkembangan teknologi walaupun mereka masih di bangku sekolah, Cik mie sebenarnya yang mula dulu wat blog,sekadar suka-suka tulis,hei3..tiba-tiba ada 2 bunga yang nak share blog kepada umum, time buka tu rasa hepy sesangat coz,diorang ikot jejak langkah cik mie dalam penulisan blog.
Korang boleh buka blog cousin cik mie yang kiut miut lagi tembam http://dunialiena.blogspot.com..lina atau nama penuhnya NUR ADLIENA BT MOHD ROSHID..sekadar nak share je

Ada sorang lagi cousin cik mie yang ada blog,korang boleh taip "Nurnisa Najwa blog",sampai sana bacalah apa yang dia tulis. 

Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA