KISAH MIMPI DALAM TIDUR

Assalamulaikum..salam khamis mlm jumaat semua :), korang pernah mimpi? Tak kiralah mimpi basah ke,mimpi separuh sedar @ mimpi hampir tersedar. Mimpi ni dikaitkan dengan khayalan semata mata ketika tido. kadang kala mimpi ni betul2 terjadi seperti hari kiamat @ sebagainya. 

contoh situasi yg cik mie alami seperti berikut :

situasi 1

mlm 17/4/13 (smlm) terdengar satu suara yg kita x kn kenal. sedang asyik lena dibuai mimpi. Tiba2 suara yg tidak dikenali menyebut "Ya umat,Ya umat" . Cik mie terfikir, sahutan suara tu mungkin dtg dari atas langit. akhirnya mimpi semalam tergantung bergitu sahaja.

situasi 2

Tahun lepas,mimpi pasal program penyiasatan paranormal "Ghost adventure", dalam mimpi tu ada nenek,ibu, adik beradik & sepupu. Tempat kejadian adalah di dlm gua. Lps tu dalam gua,kami rombongan terpisah antara satu sama lain. hanya cik mie,ibu & nenek dalam team kami . Sampai satu tempat yg tidak dikenali, terjumpa kolah besar setinggi bangunan 8 tingkat. alangkah terkejutnya!!. Nenek pn suruh kami berdua beredar dari kolah besar ini.Tak sampai 5 kilometer, kami dapat berjumpa semula dengan team rombongan yang terpisah. Dalam mimpi tu juga cik mie dan penyiasatan yg lain terlain terjumpa sebuah penjara yang penuh dengan hantu2 yang terkurung dalam tirai penjara tersebut. Tiba2 kolah yang cik mie sebentar tadi pecah menyebabkan seluruh kawasan gua telah tenggelam akibat pecahnya air tersebut. cepat2 kami semua team lari bertempiaran .Dan selepas air bah reda, kami singgah ke gua tersebut. sampai di gua tersebut, alangkah terkejutnya, kami disambut dengan hantu2 yang ganas. Dan kalau korang nak taw, seluruh kawasan tersebut seperti tak ada apa 2 yang berlaku selepas bah air kolah melanda. Pelik sungguh mimpi ini. Last2 nak taw, terkencing dlm seluar rupanya!! hahahahahaha (Kelakar je)

Kadang-kadang mimpi bole menjadi kenyataan.sape taw!!


Anggap mimpi ini betul betul terjadi :)

k sebagai hadiahnya meh sama-sama kita lihat video "ghost adventure" yg konon2nya dalam mimpi cik mie



                                    





SERAMMMMMMM!!! 


Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA