KL GANGSTER 2 & KONTROVERSI

Dari dulu hingga sekarang, kes cetak rompak filem tempatan semakin menjadi jadi. Terbaru kes melibatkan filem aksi paling hot, KL Gangster menjadi perhatian peminat industri. Mana taknya,cerita yang belum keluar di pawagam dah disebarkan dekat internet.

Berbalik pasal KL Gangster 2 ni kan,ceta kali ini, iainya lebih kepada ekstrem,banyak adegan dan penuh debaran. Selain itu, kejayaan manis KL gangster 1, membuatkan ramai peminat filem menantikan aksi yang lebih lagi di musim ke 2 ini. Pelakon Untuk KL Gangster2 yang ditayangkan pada 2 oktober  kali ini terdiri daripada Aaron aziz,Ady putra, zizan Razak,sofian Jikan, Rosyam Noor & ramai lagi.


Mengenai kontroversi "KL Gangster 2" kekecewaan turut dirasai oleh Pengarahnya Syamsul Yusof apabila ada pihak yang cuba untuk mengeploitasikan filem arahanya. Dalam Facebook syamsul Yusof memberi peringatan bahawa mana-mana individu yang memuat naik itu tanpa kebenaran maka pihaknya tidak teragak-agak utk mengambil tindakan keras untuk mengesan mereka yang bertanggungjawab.

Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA