CERITA AIDILADHA,AL-KISAH POLI

Assalamualiakum,terlebih dahulu nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua kaum muslimin & muslimat di Malaysia & seluruh dunia amnya. Untuk tahun ini, Cik mie tak dapat pulang ke kampung halaman atas sebab2 yang tertentu. Ok raya,raya juga..buku kena stand by atas tangan,meja (Bdk skema),coz next week start final exam Politeknik sesi june 2013 hingga 30 Ocktober.


Nak ceta pasal Pengalaman di Politeknik ni,tapi sebelum tu,Pejam celikx2 dah nak habis 1 sem.Rasa kejap je study kat sini & rasa baru daftar smlm.Berbalik ceta di politeknik,pelbagai ragam dan warna warni kehidupan sepanjang 6 bln ni. Antaranya yg paling darurat after week air x de,sampai sanggup jln jauh. Mandi pn faham2 je la kat mana,jauh dari kwasan kediaman. Fuhh,nasib baik dah Ok semuanya. Baru ceta pasal Air,ceta pasal kawan2 belum lagi.nak ceta juga ke? "Cerita ajalah".Ada 1 kwn ni,mula2 kenal 5 bln lps,tgok dari belakang macam ok je..sampai sekarang dia sorang yang kurang waras(gila,ckp sorang2). 2 minggu lepas tak silap,suruh dia belikan cd kosong dekat kooOp,last2 dtg bilik beli Bateri.Rasa nak marah je kat dia,tGok kesian ngan bdk tu..

Nama yang cik mie maksudkan ni Jagjit,berasal dari sg,siput,Perak. Berusia 23 tahun dan seorang yg "Hypermulut". Nak ceta juga setiap kali bertemu dengan dia, pastinya diri kita akan rasa penat melayan kerenahnya seperti kanak-kanak yang berusia 2 3 tahun..1 kali kita ceta,3kali ulang..penat.Dlm class,dia adalah seorang yang disanjungi oleh lecture,tpi dalam masa yang sama lecture tidak akan berpuas hati dgn sikap & kerjanya.

Sepanjang 6 bln ni,cik mie dpat ramai kawan-kawan baru dari serata negara,dalam kelas cik mie majoriti asal kebanyakannya KL,Selangor.kiranya senanglah nak berjumpe dengan diorang time cuti akhir sem.hei3.Akhirnya kata cik mie rasa bahagia dan tenang hidup dimuka bumi Allah ini


Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA