NURULFATIHA KINI SAH MILIK MOHD SHAH

Alhamdulillah, hanya dengan sekali lafaz NurulFatiha Muah,24 sah bergelar isteri kepada Mohd Shah Che Ahmad dalam majlis pernikahan di kediaman rumah pengantin di Jln Khamis,Pekan Meru semalam.

tarikh 14.1.14 dipilih oleh kedua dua belah pihak sebagai 'hadiah perkahwinan' dan mengambil barakah sempena sambutan Hari keputeraan junjungan Nabi Muhammad saw.

Pasangan dinikahkan sendiri oleh bapa pengantin perempuan,Muah Parmin disaksikan oleh Imam Besar Masjid tepat jam 2.50 ptg dengan mas kahwin RM300.00 dan wang hantaran sebanyak RM10,000. Majlis yang cukup ringkas ni bertemakan Pink white

"syukur alhamdulilah, akhirnya hari ini kami disatukan sebagai pasangan suami isteri yang sah"ucapan Nurul usai selesai ijab qabul.

NurulFatiha bertugas sebagai wartawan Sinar Harian selangor Kl manakala Mohd Shah Che ahmad bertugas sebagai wartawan di Utusan Malaysia. Majlis resepsi kedua2 pasangan ini bakal diadakan di Meru pada 19 januari ini. Semoga pelayaran rumah tangga yang baru dibina berkekalan hingga ke akhir hayat




Comments

  1. Congratulation Both Off you (Nurul & shah)
    semoga berbahagia Till Jannah :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA