KISAH ROZITA CHE WAN

Pelakon sensasi, Rozita Che Wan dikhabarkan pregnant!! tahniah Che Ta..Alhamdulillah hampir empat bulan Che Ta mendirikan rumah tangga dengan suaminya yang juga Pelakon Zain Saidin akhirnya mendapat berita gembira yang mana Che Ta kini sedang berbadan dua di usia 41 tahun.

Baru sahaja menyambut ulang tahun ke 41, Che Ta berkata ini merupakan hadiah terindah. Tidak cukup dengan itu sahaja, dia yakin kehadiran anak ini bakal melengkapkan impian Zain untuk bergelar bapa.

           "Zain memang rapat dengan anak-anak saya. Dia juga sukakan budak-budak. Jujurnya saya
             dia sering  memberitahu yakin mampu menjadi seorang ayah yang baik untuk anak kami nanti"


Che ta berkongsi gambar kehamilannya di Instagram beliau. Mengingati kembali momen penting ketika dia disahkan berbadan dua, menurut Che Ta pada mulanya Zain enggan membenarkan dia meneruskan ujian. Bagaimanapun selepas beberapa ketika Zain sendiri yang ke farmasi untuk membeli alat pengesan kehamilan. Selain itu Che Ta dikhabarkan akan bercuti berlakon sekitar Bulan April depan bagi memastikan kandungannya sihat dan walaffiat.



Che Ta sebelum ini telah mempunyai dua orang anak Ammar Effendy,18 & Aniq Ezzra,16 tahun hasil perkhawinannya yang pertama bersama bekas suami. tahniah Rozita



Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA