SINOPSIS LOVE YOU MR.ARROGANT

Haloo, Assalamualaikum..Ok ari ni Cik Mie nak share sikit pasal Novel cerita drama meletop "LYMA" atau Love you Mr.Arrogant yang popular suatu ketika dahulu. Berikut adalah sinopsis dalam cerita berkenaan.

Itu harga yang kau perlu bayar sebab tak kotakan janji. Sekarang jangan banyak cakap. kahwin dengan aku. Titik."-

                              ZAFRIEL IRHAM

Demi sebuah janji, Zaara Amirah reda menerima kehendak Illahi. Biarpun tiada cinta, Zaara Amirah rela demi mnjaga maruah diri dan keluarganya dari dipijak-pijak jejaka bongkak itu sewenang-wenangnya, namun Zaara Amirah tidak menyangka, Keputusannya itu membuatkan hidupnya kacau bilau melayan kerenah Zafriel Irham yang berhati kering dan tinggi egonya.

Berhadapan pula dengan Puan sRI Maryam, ibu mertuanya dan Sherry yang membenci dirinya, hidup Zaara Amirah tidak akan aman. Kehadiran Handry Hakimi, sepupu Zafriel Irham yang cuba merapatinya, mengeruhkan lagi keadaan. Keadaan bertambah parah apabila tanpa sedar, dia telah jatuh hati pada suaminya biarpun dia tidak dilayan seperti seorang wanita yang bergelar isteri.

"Aduhh! kenapa dengan kau ni? kenapa aku rasa rindu sangat ni? Macam orang gila bayang saja lagaknya ni. Padahal baru beberapa jam dia pergi. Takkanlah aku dah jatuh hati dengan mamat berlagak tu?? Aduhh...tapi.."-

                              ZAARA AMIRAH

Adakah kebahagiaan akan menjenguk hidup Zaara Amirah apabila dia sudah jatuh hati pada jejak bongkak itu? Atau menunggu balasan jejaka itu ibarat bulan pada waktu malam menanti matahari menjelma pada waktu siang? Zaara Amirah terus menanti...

Nak tahu kisah selanjutnya, belilah novel berkenaan dipasaran..selagi stok masih ada,atau boleh tengok video di youtube di bawah ini.




                                         



Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA