29 MEI TEST JPJ

Assalamuallaikum Awak yang cute / hensem  yg tengah baca ini blog.. hihi

Dah Lama tak update blog, rasa lain macam, Nape erk??erm, lupa seketika. Now, 2 minggu lagi @ lebih kurang 11 hari lagi Cik Mie nak Test JPJ Kereta.. oh tidak !!! Seram sejuk pun ada sekarang, takut gagal je time JPJ nanti.. Tapi tak pe, sebagai penguat semangat agar tidak "Gagal" nanti, Cik Mie sentiasa akan agar berdoa kepada Allah memohon agar Test JPJ tu lulus dengan jayanya,..Amin

29 Mei ditetapkan sebagai tarikhnya, and class latihan pun dah berjalan hampir sebulan yang lalu. Tanya dalam hati, "Aku ni dah ready ke belum"? Tapi dalam hati mengatakan Saya dah ready, Mulut kata masih ada kekurangan yang perlu diperbaiki tambah lagi bila bab parking ni, selalu senget tengah, keluar dari garisan putih.. Punca betul :( Yang lain dah ok terutamanya yang susah seperti naik Bukit.. senang je rupanya, dengar ceta dari cikgu driving, biasanya Calon akan gagal test bukit. Kebetulan cik mie ada tanya beberapa sepupu cik mie mengatakan beliau gagal bukit,.. Apalah yang akan terjadi pada aku nanti ye? 



Nak juga rasa dapat lesen kereta ni, moto dah ada..tu la dulu time 18 tahun tak nak pula amik lesen kete sekali, sekarang tengok la, dah tua2 bangka baru nak amik..hahaha, Kesimpulannya, semoga lulus & cepat2 lah dapat lesen..hua2, korang juga doakan semoga saya lulus.



Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA