HAPPY BIRTHDAY TO ME (10 SEPTEMBER 2014)

Assalamualaikum. Lama sih tak ber blog. Huhu.. Alhamdulillah hari ini 10 September 2014 genap Cik Mie 23 tahun (offical 23 y/o ) today. Selama 23 tahun hidup di muka bumi Allah, sudah banyak pengalaman yang dilalui tak kira yang pahit, manis, gelak ketawa, menangis, merajuk. Apa  pun yang saya Cik Mie sedar sekarang adalah saya merasakan diri saya semakin matang. Ya, sekarang sudah matang tak tak suka aktiviti kebudak- budakan.

Di lahirkan 23 tahun yang lampau, 2.31 minit pagi bersamaan hari selasa 10 september 1991, hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) yang tadinya sunyi, tiba-tiba terdengar tangisan seorang mahkluk yang bernama manusia, umat nabi adam. " Alhamdulillah. encik,  isteri en dah selamat lahirkan anak lelaki. baby & isteri puan sihat" kata doktor kepada Ayah. Sebaik sahaja dilahirkan, ayah cik mie azan di telinga.. Allahhuakhbar.

Tak Lupa. thanks my mum yang melahirkan seorang anak yang bernama Muhammad Zulhilmi Khairuddin selama 9 bulan 10 hari di dalam kandungan, menjadi anak soleh & taat kepada orang tua. Terharu pula tetiba.


Lastx2, nak ucapkan thank you so so much buat ngkorang yang wish my birthday today tak kira kawan-kawan, family di FB, Twitter, Instagram, Wechat..thank you

Follow instagram :Kisahhelmi



Khas buat saya juga


                                           

Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA