KERJA OH MY KERJA

Semekom. Lama nya sudah tak upload blog, Nak tanya korang, masih ada lagi ke yang merindu aku ni. Lama kan rasa rasanya. Kemana aku hilang selama ni?? Nak tahu ke?

Alhamdulillah dah nak 2 bulan macam tu aku bekerja selepas tamat belajar dulu, lama kot tanam anggur kat rumah, adalah dalam 10 bulan macam tu. Kerja kat mana tu rahsia peribadi tak nak share, shitttttt.

Nak juga cerita pengalaman aku kerja kat situ, First time Outstation di luar Selangor, (Kuala lumpur) je pun. Dari pagi bertolak sampai hari jumaat pagi balik memang satu pengalaman yang amat berharga. Kebetulan company kasi makan free, Thanks Boss & supervisor yang sudi velanja kami staff malam semalam, kenyang mum mee kari semangkuk & ABC semangkuk. erghhh kenyang.. hahahaha. Malam tadi dalam pukul 1.30 pagi makan free lagi berlaukkan lauk kubis, ayam masak merah and kuah kari kentang sungguh menyelerakan. Kalau di bagi peluang sekali lagi nak je aku pegi oustation tempat lain. Best sebenarnya gi lawat tempatkerja orang ni. Nak beramah mesra dengan staff di sana, lagi2 perempuan Melayu kot2 kat situ ada jodoh aku ngan dia, mana taw cehh menggatal aku ni. hmmm

Cerita semalam

Kecomelan melanda diri, masa amik gambar kat tempat ni yang tak tahannya banyak tikus besar -besar lari sana lari sini, eiiii geli rasanya kot. K innave. Owh sebelum ttup cerita kali ni nak ucap conngratulation to cousin for UPSR 2014 Afifah Alia and Aqilah Alia yang dapat 4A,1B kedua duanya. Tahniah sekali lagi..





Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA