SEKITAR 9 NOVEMBER 2014

Berbaki tinggal sehari sahaja lagi iaitu esok,Aqilah Mohd Izazi bakal ditunangkan bersama pilihan hatinya. Tunang beliau sebenarnya kan abang kepada kawan sekolah saya dulu. Tak lama kami bakal berbesan la nampak gayanya. hmmm, nak buat macam mana dah jodoh sepupu aku dengan abangnya. Semoga majlis esok berjalan dengan lancar jayanya & diberkati oleh Allah swt.

Selain itu, Esok juga detik penting bagi program realiti Tv seperti Akademi fantasia (AF2014) dimana salah seorangnya bakal ditabalkan menjadi juara. Berdasarkan undian SMS terkini, Adel 27% yang tertinggi diikuti Firman 22%, Aman 19%, Ewal 17% & Nuha 16%. So cepat2 la Afundi pelajar  kesayangan korang untuk jadi juara. Para Finalis AF2014 akan membawa lagu 2 buah lagu, iaitu sebuah lagu baru dan sebuah lagu yang diberi oleh pihak Fakulti sendiri. Persoalan kini siapa yang akan menjadi juara??

Final AF2014- Adel,Nuha,Ewal,Aman & firman

Di  Tv3 Juga tidak kurang hebatnya, Liga Lawak superstar juga bakal melabuhkan tirainya malam esok. Bersiaran setiap hari ahad jam 9 malam, Kumpulan manakah yang akan muncul sebagai juara. Adakah kumpulan Muka cari makan, Melodrama atau Kami tuan rumah.Juara akan membawa pulang RM200,000. so nantikan sama-sama ok.

Melodrama & Muka cari makan



Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA