KEMALANGAN AHAD LALU SEBAGAI PENGAJARAN

Pada malam ahad lalu, 7 Disember 2014 selepas pulang dari bekerja di Econsave Banting di waktu hujan sedang renyai - renyai membasahi bumi Banting, dalam pukul 11 malam aku terlibat dalam kemalangan jalan raya sewaktu selekoh di Jalan Haji Idris di jalan rumah ku, Kejadian yang agak pantas itu berpunca dari terbreak moto terlalu kuat lalu aku terjatuh selepas sebuah kereta Jenis Wira lalu.

Sejurus selepas itu, ada seorang hamba Allah ni sudi datang membantu aku ketika kejadian. Kejadian itu amat tidak boleh aku lupakan sampai bila2 dan ianya akan menjadi iktibar untuk aku tidak ulangi nye lagi.. Tak pasal-pasal dapat MC 2 hari dari doktor and esok dah start keje. Dalam kemalangan tu hanya cedera ringan sahaja, cedera tangan belah tangan, lutut dan tumit belah kanan.

Esok kerja balik semula, malas sungguh rasanya but it's okay coz sebelum memulakan tugas, ada sikit ucapan dari manager, supervisor dan last dengar cerita ada jamuan untuk staff yang lahir pada bulan disember, ermmm syoknya mereka, k Happy tommorrow staff :)) bye


Follow instagram : Kisahhelmi




Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA