ANTARA AKU DIA DAN KENANGAN

Hai guys.. semekom, ehemm alhamdulillah first day di tempat baru.. penat lah juga banyak kerja. Now matlamat hidup aku sudah terlaksana. Dengan ini saya merupakan pekerja selaku penolong jabatan sumber manusia. yahuu Alhamdulillah

Owh lupa sudah, sebelum ni saya merupakan pekerja sementara di Econsave Banting selama 3 bulan selepas habis study. semuanya di situ Ok. manager Ok, staff sporting tak de yang gaduh x2,customer pula kemain ramai.. Bercerita mengenai staff, I merupakan staff dari department Can Food jaga bahagian air (dulu first masuk) kini jaga bahagaian Maggie dan kicap. Ok la tu pengalaman.

Bercerita mengenai perwatakan staff lain, ini cerita nya ;


1. Saya - reporter di kalangan staff kata nya lah, suka buli orang juga terutamanya Ariff haha.. nama panggilan mimi pasal apa dapat nama?? ada satu lagu tu ada kena mengena dengan aku.. ntah la diorang menyedap je bubuh nama yang bukan2

2. Roslina - best friend dunia akhirat. Jaga pula bahagian susu.. seorang yang hyperactive & suka akan  baby comel sampai ari aku naik nyampah bila dia dan baby bersama.

3. Thava - Jaga bahagian jajan, jajan koyak !! ape lagi rembat sebungkus.. haha, k la kadang2 siap bertepuk tampar, lari dalam store memang dah adat.. sayangnya dah nak berhenti..

4. Prema- Dia sebaya dengan aku. Kalau tengok muka dia perghh comel gebu lah.. bestfriend thava kadang2 ada egonya.. buang kan sifat itu "Anishka pratama" hurmm

5. Kak Hamimah - kak angkat saya :)), suka belanja orang gi mcd, kfc.. beliau jaga department rempah, pantang ada staff lain datang tak siap kerja..memang siap lah diorang kena Sengat dengan akak mimah ni.. Roslina !! jadi mangsa tak pasal-pasal

6. Kak Bedah - supervisor yang sporting tapi dalam hati tegas orangnya.. sayangnya ibu bedah

7. Ariff - Budak baru department.. ensem boleh tahan la, ehem !! sakit tekak, selalu kerap kena buli ngan aku, hahaha.. Abang badan ketaq kot jgn main2

8. Kak priya - Kak angkat saya, supervisor paling ok la.. tak rapat sangat

9. Kak june - Department Heat. bezy je memanjang & baik..

10.Promote tumix - baru nak kenal..hahaha

yang 3 lagi tu tak sempat nak kenal.. insyallah luar jumpa... macam macam hal diorang ni !! I miss you all. aku harap persahabatan kita tak kan putus walaupun kita dah tak bersama lagi.. sedihh..k bye x3



Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA