OFFICEMATE

Assalamualaikum. Salam jumaat hari penghulu segala hari. Lama tak jumpa kan. Biasalah sejak kerja ni bezy dengan kerja je memanjang, sampai masa dengan blog dilupakan, huhu ~.

Bercerita pasal kerja ni, saya dah 2 bulan kerja di Globaltech prestige sdn bhd, klang selangor. Mula masuk kerja memang kekok sikit sebab kena bangun awal *motif, tak tau jalan ke tempatnya (Problem betul), masuk je office ada kelas training dari pagi sampai petang. Memang mengantok. 

Kalau diorang terbaca story pasal aku , kalau tengok muka aku memang "kerek" you know "kerek". hahaha.. sombong betul mamat ni !! pendiam pun ye. Tapi bila dah lama2 kenal baru taw aku macam mana. sporting, baik pijak semut pun tak mati. Memang itu lah sifat aku dari dulu. Yang betul-betul kenal aku je tau I sifat peribadi diri ku macam mana. hmm

Pasal bestfriend officemate pula, Satu batch masuk dengan aku yang masih kekal sampai sekarang is Hayati. Seorang yang genius & juga kakak kepada kami semua. Selalu belanja makan and she so good character. huhu~ Thank yati. Senior kami Faizal pulak lain ceritanya. Faizal ini 1st aku masuk situ sorang-sorang je, lepak mamak pun sorang-sorang, "Kerek" pun ye. Ntah macam mana satu hari tu boleh pula satu kepala dengan dia, gelak sama-sama, ketawa bersama. akhirnya penat sama-sama. :). Time tu baru mula mengenal proses kawan kan. Faizal ni memang sampai sekarang memang suka tegur aku, tak kira di mana beliau berada. Pelawak lupanya faizal. Hmm karakter beliau. 

Selain itu, Nur Amalina atau ina pun salah seorang "junior" aku gak, dia ni seorang yang kecoh jugak orangnya. banyak cerita pun ye. Tapi opss dah berpunya :)), 1st datang dia duduk belakang main handphone. & dalam hati aku berkata "tak lawanya perempuan ni" hahaha jahat kan. sorry ina. And the last member friendship goal ialah Aliff. aku panggil dia hensem, badan sado, baik orangnya. Digilai Ramai and duduk di Kapar. Sorang lagi yang masih dalam mengenal antara satu sama lain ialah najib. baru nak kenal, tapi abang najib ni dia seorang yang pandai berkata-kata.


Okey akhir kata kalau korang nak mohon jawatan kosong untuk Executive managment boleh lah email kepada saya zulhilmi_khairuddin@yahoo.com. 

Promote boleh follow saya di 

instagram - hilmioffical
wechat - hilmikhai
twitter - hilmi_khai91






aku & Hayati

Faizal ismail (fbi).opss faizal 


faizal, hilmi, aliff & amalina

Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA