MINAT GILA KAT NAZRIEF NAZRI

Hai Guys uhu. Hmm sejak kebelakangan ni aku fanatik betul kat sorang  pelakon kacak yang tengah meningkat naik, Nazrief Nazri, 25 tahun tu juga merupakan finalis Hero Remaja.Hahahaha haduhai hilmi hilmi.

Sekarang ni Nazrief tengah hot dalam drama terbaru di slot Dahlia TV3 Nasi Minyak kuah cinta lepas dia berlakon Lara Terindah Tv3  tak lama dulu. chopp nak tanya asal bubuh tajuk drama " Nasi minyak kuah cinta"? kenapa tak bubuh je drama tu Nasi minyak Kuah dalca ke !! sedap la sikit. hahaha lolz. Untuk pengetahuan pelakon drama Nasi minyak kuah cinta selain Nazrief Nazri antara pelakon lain seperti Emma Maembong, ieka simon, Fara Mendoza, Anas Ridzuan, Shah Jazel dn ramai lagi. cewhh kemainnnn~ saja tolong promote. 

Kenapa aku minat sangat kat nazrief ni erk?? whyyyyy. ke  nak kata antara aku ngan nazrief umur sebaya. entahlah. Tapi bila aku tenung muka si nazrief nazri ni ada iras fahrin ahmad & ada la sikit iras muka member baik aku si Shahrizan tu. Selain itu, Naz juga terlibat dalam satu program game show tv9 Lari Mr X 2016 yang masuk season 2. Dan kepada para peminat si Nazrief Nazri anda berpeluang bercuti bersama beliau di Korea pada 25 November depan selama 5 HARI 4 Malam. Huhu~ Kalau Si Nazrief baca entry ni tolong sponsor kan utk aku 1. yela mana taw rezeki nak jumpa dengan beliau face to face. Okey la malas nak typing memanjang, apa pun diharapkan semoga si Naz ni berjaya dalam dunia lakonan & nyanyian dengan jayanya amin. Hilmi akan support U dari belakang Nazrief !! kalau nak follow ig si naz ni senang .Ni linknye http://www.imgrum.net/user/nazrief_nazri/324503704/1010819082804126722_324503704






Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA