AKU MAHU PACARAN // TEGAR

Aku yang sekarang
Bukan aku yang lama
Dulu ku seorang
Kini ku mahu pacaran

Pesan ibu ayah
Cari biar sepadan
Cantik rupawan
Juga beriman

puaskan ku berjalan
Lihat di tempat orang
Ada berjuta wajah
juga bermacam ragam

Yang jadi pilihan
Mesti indah di pandangan
Hati mulia tinggi budi bahasa

Oh ho... Aku bingung bila memikirkan
Oh ho.. siapa gadis yang jadi pilihan
Oh ho.. tiap masa doa ku pohonkan
walau jodoh di tangan tuhan

Oh ho... Aku bingung bila memikirkan
Oh ho.. siapa gadis yang jadi pilihan
Oh ho.. tiap masa doa ku pohonkan
walau jodoh di tangan tuhan

Ku mahu si dia
Sayang orang tua ku
Ku mahu yang kaya
Dengan iman dan takwanya


Comments

Popular posts from this blog

ASAL USUL MILO

KISAH YUNA DAN WAN SHARMILA

ARWAH SI IBU SAAT DATANG MELAWAT JENAZAH ANAKNYA